Subject: FW: Siseministri 22. detsembri 2009. aasta määruse nr 92 „Politsei andmekogu põhimäärus“ muutmine
From: "Kohtud info" <[email-masked]>
To: "Estra Lutus" <[email-masked]>
Date: Mon, 27 Jan 2025 16:41:51 +0200

From: SiM info <[email-masked]>
Sent: Monday, January 27, 2025 3:11 PM
To: Kohtud info <[email-masked]>; Kohtud info <[email-masked]>; Kohtud info 
<[email-masked]>
Subject: Siseministri 22. detsembri 2009. aasta määruse nr 92 „Politsei 
andmekogu põhimäärus“ muutmine

SISEMINISTEERIUM

Tere!
Arvamuse esitamise tähtaeg 10.02.2025.

Teile on saadetud Siseministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument Siseministri 22. detsembri 2009. aasta määruse nr 92 „Politsei 
andmekogu põhimäärus“ muutmine, mis on registreeritud 27.01.2025, numbriga 
1-6/3094-1.

Kontaktinfo

E - N 8.00-16.45, R 8.00-15.30
aadress: Pikk 61, 15065 Tallinn
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
telefon: 612 5017, 612 5024, 612 5022